-

Thesis title: Metodika marketingu a propagace konkrétního sportovního odvětví
Author: Luňáčková, Lenka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Král, Pavel
Opponents: Přibyl, Vladimír
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce uvádí obecné marketingové a propagační nástroje v klasických organizacích a ve sportu, dále financování rychlostní kanoistiky a vybraných sportovních svazů. Práce provádí analýzy popularity sportu jako celku a následně sportovního odvětví rychlostní kanoistika. Dále práce provádí srovnání klasického marketingu s marketingem sportovním. V práci jsou popsána navržená marketingová doporučení pro jednotlivé kluby sportovního odvětví rychlostní kanoistika.
Keywords: marketingová doporučení; marketing v rychlostní kanoistice; rychlostní kanoistika; sportovní marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Social Sciences

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 4. 2008
Date of submission: 30. 4. 2008
Date of defense: 13. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8437/podrobnosti

Files for download

    Last update: