Utilization of internet in the marketing strategy of HVB Bank Czech Republic a.s

Thesis title: Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s
Author: Endtová, Simona
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Chvojka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní strategii HVB Bank v internetovém marketingu, navrhnout začlenění internetu jako média do marketingového mixu firmy a nastínit možná zlepšení v této oblasti pro HVB Bank. V první části položím teoretický základ obsahu své práce, a proto představím sít Internet jako nástroj marketingové strategie. Významná část práce bude věnována marketingovému mixu se specifickým zaměřením na internet. V druhé části své práce se již budu věnovat konkrétní aplikaci nástrojů internetového marketingu v HVB Bank.
Keywords: nástroje; banka; HVB; marketing; internet
Thesis title: Utilization of internet in the marketing strategy of HVB Bank Czech Republic a.s
Author: Endtová, Simona
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Chvojka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 4. 2008
Date of submission: 30. 4. 2008
Date of defense: 2. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8443/podrobnosti

Files for download

    Last update: