Marketing mix of a chosen enterprise

Thesis title: Hodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
Author: Kopecká, Ina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Štefečková, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Teoreticko-metodologická část: obsah a podstata marketingu, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Aplikační část: charakteristika firmy, analýza marketingových možností a východisek, postavení firmy v marketingovém prostředí, implementace teorie marketingového mixu na firmu. Závěr, hodnocení celkové situace firmy a doporučení pro management.
Keywords:
Thesis title: Hodnocení marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Author: Kopecká, Ina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Štefečková, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Keywords: kočárek; 4C; 4P; marketingový mix
Thesis title: Marketing mix of a chosen enterprise
Author: Kopecká, Ina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Horová, Olga
Opponents: Štefečková, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 4. 2008
Date of submission: 30. 4. 2008
Date of defense: 5. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8461/podrobnosti

Files for download

    Last update: