-

Thesis title: Podnikatelský plán digitální reklamní agentury
Author: Bach, Ondřej
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Střížová, Vlasta
Opponents: Jenerálová, Ivana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je zpracování podnikatelského plánu digitální reklamní agentury. Pod pojmem ?digitální? se rozumí agentura, která poskytuje marketingové a reklamní služby v oblasti digitálních médií, především v oblasti internetu a mobilních telefonů. Zároveň se práce věnuje charakteristice vybraných digitálních médií v České republice se zaměřením na možnosti propagace výrobků a služeb v těchto médiích. Struktura práce reflektuje její cíl. Úvodní kapitola představuje manažerské shrnutí podnikatelského plánu, ve kterém jsou stručně uvedeny hlavní fakta a teze následujících kapitol. Po této kapitole následuje charakteristika firmy a její strategie. Další kapitola se podrobněji věnuje digitálním médiím jako nástroji internetového a mobilního marketingu. Následují kapitoly o poskytovaných službách, analýze trhu, marketingu, personalistice a finančním plánu. Závěr podnikatelského plánu tvoří jeho zhodnocení ve formě SWOT analýzy.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 1. 2008
Date of submission: 1. 1. 2008
Date of defense: 5. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8520/podrobnosti

Files for download

    Last update: