Personal marketing in Škoda Auto a.s

Thesis title: Personální marketing společnosti Škoda Auto a.s
Author: Dvořáková, Iva
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Dvořáková, Zuzana
Opponents: Stříteský, Marek
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou personálního marketingu, jeho cílů, cílových skupin a významu v řízení lidských zdrojů. Fungování personálního marketingu v praxi je popsáno na příkladu společnosti Škoda Auto a.s. Jsou zde shrnuty nejdůležitější nástroje, které podnik využívá v komunikaci s vnějším trhem práce i s vlastními zaměstnanci. V poslední části jsou pak analyzovány výsledky výzkumu mezi studenty a absolventy, který zjišťoval jejich postoje a očekávání vzhledem k prvnímu zaměstnání.
Keywords: -
Thesis title: Personal marketing in Škoda Auto a.s
Author: Dvořáková, Iva
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Dvořáková, Zuzana
Opponents: Stříteský, Marek
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Personnel Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 5. 2008
Date of submission: 2. 5. 2008
Date of defense: 26. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8525/podrobnosti

Files for download

    Last update: