Corporate social responsibility and its influence on the image of the company

Thesis title: Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firem
Author: Slapničková, Zuzana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Vysekalová, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Analýzou konceptu CSR dojdeme k tomu, že společensky odpovědné chování podniků je celkový koncept chování podniku, které je v souladu s principy trvale udržitelného rozvoje a trvale udržitelné spotřeby, podniky jej aplikují dobrovolně, ne na základě zákonů, směrnic či nařízení. Podnik provozující své podnikání dle konceptu CSR musí brát v úvahu oblast ekonomickou, společenskou a oblast životního prostředí, tedy tři pilíře CSR. Image je obrazem, který si vytváříme o skutečných i imaginárních vlastnostech produktu nebo značky, i představou o potřebách, které může uspokojit. Dodržování konceptu CSR je klíčové pro dosažení dobré reputace a pozitivního image firmy.
Keywords: -
Thesis title: Corporate social responsibility and its influence on the image of the company
Author: Slapničková, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Vysekalová, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 5. 2008
Date of submission: 3. 5. 2008
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8532/podrobnosti

Files for download

    Last update: