L'Oréal Professionnel hair cosmetics sales strategy to the final consumer

Thesis title: Stratégia predaja profesionálnej vlasovej kozmetiky značky L’Oréal Professionnel koncovým spotrebiteľom
Author: Sabolová, Anna
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Dragonová, Kateřina
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť opatrenia pre riešenie reálne existujúceho problému medzinárodnej značky profesionálnej vlasovej kozmetiky na českom trhu. Podkladmi pre vyhodnotenie problému a zdrojmy potenciálneho riešenia bude analýza súčasnej stratégie značky, ako aj analýza sekundárnych dat a primárny výskum v oblasti nákupu a používania vlasovej kozmetiky v Českej republike.
Keywords: spotrebné správanie; distribúcia; stratégia
Thesis title: Strategie prodeje profesionální vlasové kosmetiky značky L'Oréal Professionnel koncovým spotřebitelům
Author: Sabolová, Anna
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Dragonová, Kateřina
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření pro řešení reálně existujícího problému mezinárodní značky profesionální vlasové kosmetiky na českém trhu. Podklady pro vyhodnocení problému a zdrojmy potenciálního řešení budou jak analýza současné strategie značky, tak i analýza sekundárních dat a primární výskum v oblasti nákupu a používání vlasové kosmetiky v České republice.
Keywords: spotrební chování; distribuce; strategie
Thesis title: L'Oréal Professionnel hair cosmetics sales strategy to the final consumer
Author: Sabolová, Anna
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Dragonová, Kateřina
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to submit proposals to solve a real existing problem of international professional hair cosmetics brand in the Czech market. Problem analysis and potential solutions will be based on current strategy analysis, secondary data analysis and also primary marketing research in the field of professional hair cosmetics purchase and usage in the Czcech republic
Keywords: consumer behaviour; distribution; strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 6. 2013
Date of submission: 12. 5. 2014
Date of defense: 3. 6. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/46710/podrobnosti

Files for download

Private annex
Private file
Download
    Last update: