Communication strategy for company Penam targeted on young generation 19-25 years old

Thesis title: Komunikační strategie pro společnost Penam se zaměřením na věkovou skupinu 19- 25 let
Author: Lukačková, Alena
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Král, Petr
Opponents: Olšanová, Květa
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na způsob vytvoření integrované marketingové komunikace. Cílem práce bylo stanovit novou komunikační strategii pro společnost Penam se zaměřením na českou mladou generaci ve věku 19 - 25 let. Teoretická část pojednává o nezbytných krocích k vytvoření takové komunikační strategie, včetně analýzy vstupních dat a výzkumu cílové skupiny. Tyto poznatky jsou pak aplikovány v praktické části na společnost Penam působící na českém pekařském trhu a mohou být následně využity firmou Penam ve vlastní marketingové komunikaci.
Keywords: mladá generace; pekařský trh; integrovaná marketingová komunikace
Thesis title: Communication strategy for company Penam targeted on young generation 19-25 years old
Author: Lukačková, Alena
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Král, Petr
Opponents: Olšanová, Květa
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis concerns possible ways of creating the integrated marketing communication. The target of this thesis was to develop a new strategy for the company Penam with a target group of the young generation from 19 to 25 years. Theoretical part describes necessary steps in creating the new marketing strategy, including analysis of entry data and the research of the target group. This is applied in the practical part to the company Penam which is doing its business on the Czech bakery market. In the end there was formulated the innovative strategy for the company Penam.
Keywords: young generation; bakery market; integrated marketing communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 9. 2012
Date of submission: 25. 4. 2014
Date of defense: 26. 5. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/38517/podrobnosti

Files for download

    Last update: