Internet Marketing Campaigns

Thesis title: Internetové marketingové kampaně
Author: Česák, Petr
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kacerovský, Jiří
Opponents: Svoboda, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce je členěna do dvou základních částí ? teoretické a praktické. První část obsahuje kategorizaci online reklamy internetového marketingu. Srovnává jednotlivé druhy s jejich výhodami a nevýhodami se zaměřením na tzv. PPC reklamní systémy. Cílem první části je vytvoření uceleného přehledu nejpoužívanějších PPC reklamních systémů na českém trhu. Přehled nabízí srovnání jejich jednotlivých předností a nevýhod. Bližší pohled je věnován systému Sklik, se kterým jsem osobně pracoval. Druhá část se zabývá konkrétní případovou studií propagace firmy Textilforum, s.r.o. na internetu. V rámci práce je vytvořena analýza uskutečněných aktivit firmy za účelem zvýšení počtu návštěvníků webu v souvislosti se změnou tržeb. Součástí analýzy je i uskutečněná měsíční kampaň v PPC systému Sklik. Na základě této analýzy je pak doporučen další postup při propagaci firmy na internetu. Cílem této práce je tedy celkové nastínění problematiky internetového marketingu se zaměřením na PPC reklamu a analýza konkrétního případu využívající tuto metodu propagace.
Keywords: -
Thesis title: Internet Marketing Campaigns
Author: Česák, Petr
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kacerovský, Jiří
Opponents: Svoboda, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Information Technologies

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 5. 2008
Date of submission: 1. 6. 2008
Date of defense: 17. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8584/podrobnosti

Files for download

    Last update: