The Marketing Strategy of Měšťanský Pivovar Havlíčkův Brod, A.S. on the Czech and Foreign Marketplaces

Thesis title: Marketingová strategie Měšťanského pivovaru Havlíčkův Brod, a.s. na domácím a zahraničních trzích
Author: Holenda, Lukáš
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Lechanová, Iva
Thesis language: Česky
Abstract:
Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou strategii daného pivovaru, zároveň ale i navrhnout případná zlepšení pro marketing. Vedle toho je práce zaměřena na situaci v zahraničí, zhodnocení aktuálního stavu a vyhodnocení dalších možností.
Keywords: Rakouský trh; Export; Marketingová strategie; Komunikační mix
Thesis title: The Marketing Strategy of Měšťanský Pivovar Havlíčkův Brod, A.S. on the Czech and Foreign Marketplaces
Author: Holenda, Lukáš
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Lechanová, Iva
Thesis language: Česky
Abstract:
The main goal of this thesis is to describe the marketing strategy of the particular brewery, but also to suggest improvements for marketing. Apart from this, the thesis is focused on the situation in foreign countries, evaluation of the actual state and review of another possibilities.
Keywords: Austria´s marketplace; Export; Communication mix; Marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 9. 2013
Date of submission: 30. 4. 2014
Date of defense: 28. 5. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/43849/podrobnosti

Files for download

    Last update: