Marketing strategy of the ALTECH, spol s.r.o. on the czech market and analysis of a possibility of entering on Belarusian market

Thesis title: Marketingová strategie firmy Altech spol. s r.o. na českém trhu a analýza možnosti vstupu na trh v Bělorusku
Author: Špačková, Ludmila
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Morkus, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Celá bakalářská práce je kombinací teoretických východisek a na ni navazující praxe. Prvním cílem této práce je charakterizovat stávající marketingovou strategii společnosti ALTECH, spol s.r.o. na českém trhu, podat návrhy na její zlepšení, či úpravu. Dále je zde zkoumáno prostředí běloruského trhu z důvodu potenciálního zájmu společnosti o vstup na tento trh. Východiskem tohoto zkoumání je výčet pozitiv a negativ týkajících se vstupu na běloruský trh, návrhy forem případného vstupu.
Keywords: marketing; Bělorusko; analyza
Thesis title: Marketing strategy of the ALTECH, spol s.r.o. on the czech market and analysis of a possibility of entering on Belarusian market
Author: Špačková, Ludmila
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Morkus, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis is a combination of theoretical solutions and following analytical part. The first aim of this thesis is to describe the marketing strategy of the company ALTECH, spol s.r.o. on the czech marketplace, make proposals for improvements or modification. Because of the potential interest in entering Belarusian market this area is also exeminated in the thesis. The basis of the researching is a list of positives and negatives concerning the entry to the Belarusian market, proposals of possible forms of entry.
Keywords: Belarus; analysis; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 9. 2013
Date of submission: 30. 4. 2014
Date of defense: 28. 5. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/43850/podrobnosti

Files for download

    Last update: