Analysis of marketing communication of the company Mixit

Thesis title: Analýza marketingové komunikace společnosti Mixit
Author: Müllerová, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Pešek, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce s názvem: "Analýza marketingové komunikace společnosti Mixit" se ve své teoretické části zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které jsou v aplikační části podrobněji analyzovány a vyhodnoceny na základě informací o dané společnosti. Ve druhé části práce -- aplikační části -- je prováděn sekundární výzkum dat z Market & Media & Lifestyle -- Target Group Index (MML-TGI) a dále je analyzován komunikační mix společnosti Mixit na základě dotazníkového šetření. Tyto dotazníky jsou vyhodnoceny a jsou z nich vyvozeny závěry a doporučení pro další kroky spojené s marketingovou komunikací společnosti Mixit.
Keywords: komunikační mix; marketingová komunikace; marketing
Thesis title: Analysis of marketing communication of the company Mixit
Author: Müllerová, Michaela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Pešek, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis entitled: "Analysis of marketing communication of the company Mixit" describes in the theoretical part individual instruments of the communication mix, which are further analysed in the application part, based on the information about the selected company. In the second part of the thesis -- the application part -- the research data from Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (TGI-MML) are examined secondarily, further on the communication mix of the company Mixit is analysed. The analysis is based on a questionnaire examination that provides conclusions and recommendations for next steps associated with marketing communication of the company Mixit.
Keywords: communication mix; marketing communication; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 1. 2014
Date of submission: 30. 4. 2014
Date of defense: 28. 5. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/46020/podrobnosti

Files for download

    Last update: