Cílem této práce je analyzovat nasazení Business Intelligence (BI) v malých a středních podnicích (SME), určit specifika, která jsou spojena s implementací v takovéto společnosti a na základě praktického průzkumu zhodnotit, které důležité faktory ovlivňují nasazení BI systémů v těchto společnostech.
Pro dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření, kterému předcházelo shromažďování a studium materiálů z různých zdrojů. Výsledky byly následně ověřeny na praktickém projektu implementace ve spo... show full abstractCílem této práce je analyzovat nasazení Business Intelligence (BI) v malých a středních podnicích (SME), určit specifika, která jsou spojena s implementací v takovéto společnosti a na základě praktického průzkumu zhodnotit, které důležité faktory ovlivňují nasazení BI systémů v těchto společnostech.
Pro dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření, kterému předcházelo shromažďování a studium materiálů z různých zdrojů. Výsledky byly následně ověřeny na praktickém projektu implementace ve spolupráci s firmou typu SME. |