Influence of Reference Groups on High-school Students' Consumer Behavior

Thesis title: Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Author: Vodsloň, Ondřej
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Brejchová, Jiřina
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Keywords: marketingový výzkum; sociální klima; spotřební chování; středoškoláci; referenční skupiny
Thesis title: Influence of Reference Groups on High-school Students' Consumer Behavior
Author: Vodsloň, Ondřej
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Brejchová, Jiřina
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 5. 2008
Date of submission: 5. 5. 2008
Date of defense: 11. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8643/podrobnosti

Files for download

    Last update: