Merchandising

Thesis title: Merchandising
Author: Bechiňová, Markéta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována charakterizování obecných principů merchandisingu ve vztahu k nákupnímu prostředí, prezentaci zboží a segmentaci zákazníků dle způsobu nakupování. Druhá část se zabývá zkoumáním a posuzováním uplatňování těchto principů v české maloobchodní praxi, a to v různých provozních typech prodejen (hypermarket, supermarket, diskontní prodejna apod.).
Keywords: prezentace zboží; nákupní prostředí; merchandising
Thesis title: Merchandising
Author: Bechiňová, Markéta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 5. 2008
Date of submission: 5. 5. 2008
Date of defense: 26. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8677/podrobnosti

Files for download

    Last update: