Communication Channels` Utilization in the Straight Marketing

Thesis title: Využití komunikačních kanálů v přímém marketingu
Author: Žižková, Zuzana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Petrová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je přiblížit, co je to komunikace, jak se dá využívat v oblasti přímého marketingu a jak je důležitá pro celkový úspěch společnosti. Práce popisuje nástroje a druhy komunikace, komunikační mix a nové trendy, které ji ovlivňují. Dále se zabývá samotným přímým marketingem a porovnáním jeho úspěšnosti vzhledem k ostatním marketingovým technikám. Na závěr uvádí praktický příklad přístupu ke komunikaci ve výrobním podniku a navrhuje způsob jeho zlepšení.
Keywords: -
Thesis title: Communication Channels` Utilization in the Straight Marketing
Author: Žižková, Zuzana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Petrová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 5. 2008
Date of submission: 6. 5. 2008
Date of defense: 10. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8723/podrobnosti

Files for download

    Last update: