-

Thesis title: Propagační strategie Mariánskolázeňských oplatek
Author: Fialová, Šárka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Simmová, Hilda
Opponents: Flíborová, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je sestavit propagační strategii pro Mariánskolázeňské oplatky - rychloobrátkové zboží. V práci je vytvořen teoretický základ pro praktickou část. Praktická část pojedává o sestavení propagační strategie, pro daný produkt. Hodnotím okolí, ve kterém se podnik nachází a snažím se najít optimální kombinaci komunikačních a propagačních kanálů, pro splnění cílů propagační strategie.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 5. 2008
Date of submission: 6. 5. 2008
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8726/podrobnosti

Files for download

    Last update: