Cílem bakalářské práce Vývozní marketingové nástroje Pivovaru ZUBR a.s. je popsat marketingové nástroje Pivovaru ZUBR se zaměřením na nástroje použité při vývozu na Slovensko. V první kapitole charakterizuji Pivovar ZUBR a.s., popisuji jeho organizační
Strukturu, předmět činnosti i historii pivovarnictví na Přerovsku. Dále charakterizuji sortiment pivovaru, vývoj postavení společnosti na trhu nebo používané komunikační materiály. Druhá kapitola se zabývá teoretickým vymezením nástrojů marketingového
mixu používaných při vývozu. Jde o charakteristiku strategií vstupu na zahraniční trh, mezinárodního prostředí a SWOT analýzy. Klíčový je popis segmentace trhu a mezinárodního marketingového mixu. Poslední kapitolu věnuji aplikaci teorie na Pivovar ZUBR, kde se zaměřuji na charakteristiku českého trhu s pivem a na export Pivovaru ZUBR do zahraničí, převážně na Slovensko. Popisuji cílové skupiny na slovenském trhu a marketingové nástroje, které na tomto trhu ZUBR používá. Následně se zabývám analýzou používaných nástrojů a doporučuji další vývoj používaných marketingových nástrojů. Také navrhuji dvě nové cílové skupiny pro ZUBR na slovenském trhu. |