-

Thesis title: Zavádění nového výrobku na trh
Author: Machátová, Marie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Vondrášková, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje proces zavádění nového výrobku firmy Henkel na český trh. Výrobkem jsou dvě zubní pasty Vademecum - na citlivé zuby a na bělení zubů. Práce popisuje proces, jeho složky a na závěr obsahuje návrh zlepšení a možnosti pro další rozvoj.
Keywords: Vademecum; Henkel; proces zavádění; trh zubních past; inovace

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 5. 2008
Date of submission: 7. 5. 2008
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8784/podrobnosti

Files for download

    Last update: