Evaluation of the Use of new Trends in Marketing Communications at Health Insurance Companies in the Czech Republic

Thesis title: Zhodnocení využití nových trendů v marketingové komunikaci u zdravotních pojišťoven v České republice
Author: Stejskal, Martin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Polanecká, Šárka
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na nové trendy v marketingové komunikaci. V první části představuje jednotlivé nástroje nových trendů v marketingové komunikaci. Druhá analytická část se zabývá zhodnocením využití v prostředí zdravotních pojišťoven v České republice.
Keywords: Marketingový výzkum; Nové trendy; Zdravotní pojišťovna; Marketingová komunikace
Thesis title: Evaluation of the Use of new Trends in Marketing Communications at Health Insurance Companies in the Czech Republic
Author: Stejskal, Martin
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Polanecká, Šárka
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis is focused on new trends in marketing communications.The first part presents the different tools of the new trends in marketing communication.The second part deals with the analytical evaluation of the use in environment of health insurance companies in the Czech Republic.
Keywords: Marketing research; Health Insurance Companies; New Trends; Marketing Communications

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 6. 2011
Date of submission: 22. 8. 2011
Date of defense: 21. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/32504/podrobnosti

Files for download

    Last update: