Brand Building in AIESEC International Organization

Thesis title: Budování značky v mezinárodní organizaci AIESEC
Author: Vondráčková, Petra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Mydlo, Jaroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje přístupy vedoucí k budování značky. Teoretická část je věnována způsobům budování identity značky. Praktická část je zaměřena na budování značky v organizaci AIESEC. Jedná se především o analýzu aktivit, které vedly k budování značky organizace a dále o nastínění kroku, které by měly být uskutečněny k posílení značky.
Keywords: -
Thesis title: Brand Building in AIESEC International Organization
Author: Vondráčková, Petra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Mydlo, Jaroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 5. 2008
Date of submission: 7. 5. 2008
Date of defense: 10. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8802/podrobnosti

Files for download

    Last update: