Building brand Four Seasons

Thesis title: Budování značky Four Seasons
Author: Madarová, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Homola, Otokar
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je přiblížit problematiku budování značky společnosti poskytující hotelové služby. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska budování značky, vysvětluje základní pojmy a vazby mezi nimi. V druhé části je teorie aplikována na konkrétní příklad hotelu Four Seasons. Popisuje strategii budování značky od jejího počátku jak ji vytvořil zakladatel hotelu Izadore Sharp až po její zabudování do každého hotelu ve světě. Na závěr uvádí výsledky průzkumu mínění o značce Four Seasons v České republice získané na základě dotazníku.
Keywords: brand; budování značky; Four Seasons; značka; branding
Thesis title: Building brand Four Seasons
Author: Madarová, Kateřina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Homola, Otokar
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 5. 2008
Date of submission: 8. 5. 2008
Date of defense: 10. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8848/podrobnosti

Files for download

    Last update: