Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products

Thesis title: Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Author: Bondareva, Anna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vlček, Radim
Opponents: Heřman, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.
Keywords: -
Thesis title: Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products
Author: Bondareva, Anna
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vlček, Radim
Opponents: Heřman, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 5. 2008
Date of submission: 10. 5. 2008
Date of defense: 11. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8897/podrobnosti

Files for download

    Last update: