The building of Fincentrum Inc. brand

Thesis title: Budování značky Fincentrum, a.s
Author: Jansen, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je vedle vymezení teorie budování značky také představení finančně poradenské společnosti Fincentrum, a.s., představení její historie, vizí a marketingových plánů. Cílem práce je zhodnotit budování značky Fincetrum, zda použité způsoby jsou ve shodě s plány vedení firmy a na základě průzkumů vyhodnotit znalost značky.
Keywords: Finanční poradenství; Znalost značky; Marketing; Fincentrum, a.s.; Budování značky
Thesis title: The building of Fincentrum Inc. brand
Author: Jansen, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is determination of brand building and introduction of the financial advisory company Fincentrum Inc. Futhermore, its history, vision and marketing plans will be described. The aim is to evaluate building of the Fincentrum brand, whether the used methods are in comply with the plans of the management and asses the brand awareness on the basis of the survey.
Keywords: Brand building; Fincentrum Inc.; Marketing; Financial advisory

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 6. 2012
Date of submission: 30. 4. 2013
Date of defense: 25. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/38051/podrobnosti

Files for download

    Last update: