The influence of culture on marketing orientation

Thesis title: vliv kulturních faktorů na marketingovou orientaci
Author: Shtukar, Natallia
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce obsahuje základní teoretická východiska tykající se popisu role kultury v marketingu, zejména televizní reklamě. V další části jde o analýze reklamní strategie Coca Cola a o charakteristice životních stylů vybraných zemí. Na základě předcházející informace jsou uvedený vlastní doporučení o budovaní a vytváření reklamní strategie Coca Cola ve vybraných zemích, zejména doporučení o tom, co by měly obsahovat reklamní sdělení, aby zaujat spotřebitelů různých národnosti a přimět je ke koupí.
Keywords: marketingová komunikace; životní styly; reklama; Coca Cola; kulturní prvky
Thesis title: The influence of culture on marketing orientation
Author: Shtukar, Natallia
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 5. 2008
Date of submission: 12. 5. 2008
Date of defense: 9. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8974/podrobnosti

Files for download

    Last update: