Analysis of schoolchildren´s catering

Thesis title: Analýza stravování školní mládeže
Author: Kunková, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mlejnková, Lena
Opponents: Indrová, Jarmila
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit spokojenost žáků se školním stravováním. V úvodní části práce je obecně pojednávána problematika stravování. Zde má být nastíněn význam stravování pro společnost i jednotlivce. Poté se práce postupně detailněji zaměřuje na jednotlivé aspekty školního stravování, které má svůj specifický charakter. Závěrečná část je věnována analýze stravovacího provozu na Základní škole Trávníky. Zde je také zhodnocena spokojenost žáků školy se stravováním.
Keywords: základní škola; školní jídelna; výživa; školní stravování
Thesis title: Analysis of schoolchildren´s catering
Author: Kunková, Kateřina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Mlejnková, Lena
Opponents: Indrová, Jarmila
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the children's satisfaction with school catering. The begining of the thesis deals with the catering in general. The significance of catering for individual and the society is outlined in this part. Then the thesis focuses on particular aspects of school catering, which has its special characteristics. The last part is the analysis of school catering in The Primary School Vsetín, Trávníky.
Keywords: primary school; school canteen; alimentation; school catering

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 10. 2012
Date of submission: 15. 5. 2013
Date of defense: 10. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/39291/podrobnosti

Files for download

    Last update: