Consumer and price ambivalence

Thesis title: Spotřebitel a ambivalence cen
Author: Mejsnar, David
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Simmová, Hilda
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce na základě internetového dotazníkového šetření popisuje základní schémata v chování spotřebitele při koupi řezaných květin. Důvodem průzkumu je odlišnost květiny jako produktu od produktů běžné spotřeby. Cílem je charakteristika základních modelových parametrů v rozhodování spotřebitele při koupi květin s důrazem na úlohu ceny. Smyslem je návrh doporučení prodejnám s květinami.
Keywords: dotazník; cena; chování; průzkum; květina
Thesis title: Consumer and price ambivalence
Author: Mejsnar, David
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Simmová, Hilda
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 5. 2008
Date of submission: 13. 5. 2008
Date of defense: 9. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9033/podrobnosti

Files for download

    Last update: