Efficiency of the Marketing Tools Research and its Optimalization in the Blažek Praha Company

Thesis title: Výzkum efektivnosti marketingových nástrojů a jejich optimalizace ve firmě Blažek Praha a.s
Author: Ajgrmanová, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Blažek, Ladislav
Thesis language: Česky
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě realizovaného výzkumu trhu zjistit, jak zákazníci firmy Blažek Praha a.s. hodnotí marketingové aktivity firmy a do jaké míry jsou jimi ovlivňovány při rozhodování o nákupu. Bakalářská práce obsahuje relevantní metodou získané informace, které mají firmě poskytnout zpětnou vazbu přímo od zákazníků a usnadnit budoucí rozhodování firmy v oblasti marketingových aktivit. Součástí bakalářské práce je i relevantní teoretické platforma, která je využita při praktické části.
Keywords: -
Thesis title: Efficiency of the Marketing Tools Research and its Optimalization in the Blažek Praha Company
Author: Ajgrmanová, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Blažek, Ladislav
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 5. 2008
Date of submission: 13. 5. 2008
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9043/podrobnosti

Files for download

    Last update: