Cílem práce je zjistit názor klinetů na úhradu bankovních poplatků a rovněž srovnat bankovní poplatky účtované v České republice s poplatky placenými ve vybraných slovenských bankách. Práce bude zaměřena především na poplatky, které drobní klienti bank nepovažují za nezbytné. Podkladem pro volbu poplatků budiž výsledek Ankety o nejabsurdnější poplatek roku 2012. Jako podklad pro analýzu názorů klientů na bankovní poplatky jsem zvolila dotazník. Dalšími podklady jsou výsledky výše zmíněné ankety ... show full abstractCílem práce je zjistit názor klinetů na úhradu bankovních poplatků a rovněž srovnat bankovní poplatky účtované v České republice s poplatky placenými ve vybraných slovenských bankách. Práce bude zaměřena především na poplatky, které drobní klienti bank nepovažují za nezbytné. Podkladem pro volbu poplatků budiž výsledek Ankety o nejabsurdnější poplatek roku 2012. Jako podklad pro analýzu názorů klientů na bankovní poplatky jsem zvolila dotazník. Dalšími podklady jsou výsledky výše zmíněné ankety a také materiály ohledně kauzy vracení poplatků za správu a vedení úvěru. Práce se také zabývá vznikem bankovních poplatků, jejich vývojem na území České republiky a významností výnosů z poplatků ve výnosech bank i bankovního sektoru jako celku. |