-

Thesis title: Průzkum spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR
Author: Korolovič, Tomáš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Plášková, Alena
Opponents: Franče, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Teoretická část popisuje význam orientace na zákazníky a monitorování zákaznické spokojenosti. Vysvětluje rozdíl mezi spokojeností a loajalitou zákazníků a představuje nejobvyklejší metody monitorování spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje analýzu dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR a poskytuje doporučení mobilním operátorům za účelem zlepšování spokojenosti jejich zákazníků.
Keywords: metody monitorování spokojenosti zákazníků; loajalita zákazníků; spokojenost zákazníků; orientace na zákazníky

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 5. 2008
Date of submission: 13. 5. 2008
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9065/podrobnosti

Files for download

    Last update: