Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)

Thesis title: Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Author: Jweidová, Soňa
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Procházková, Markéta
Thesis language: Česky
Abstract:
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních orgánů.
Keywords: doplňky stravy; právní předpisy; samoregulace; regulace reklamy; reklama
Thesis title: Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)
Author: Jweidová, Soňa
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Procházková, Markéta
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2008
Date of submission: 14. 5. 2008
Date of defense: 5. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9105/podrobnosti

Files for download

    Last update: