The interpretation of gender roles in the commercials

Thesis title: Zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě
Author: Mazal, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Ondrušková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v televizní reklamě. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy zjišťuje, jak vypadají současné marketingové stereotypy v roce 2007 a hodnotí jejich vývoj. Zkoumá, jak jsou používányi muži a ženy k propagaci produktů a v jakém postavení se vzájemně v reklamě objevují. Výsledná zjištění jsou porovnána s názory veřejnosti na tuto problematiku reprezentované respondenty internetového dotaníku.
Keywords: -
Thesis title: The interpretation of gender roles in the commercials
Author: Mazal, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Ondrušková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2008
Date of submission: 14. 5. 2008
Date of defense: 18. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9109/podrobnosti

Files for download

    Last update: