-

Thesis title: Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz
Author: Riegerová, Kamila
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Pavlíček, Antonín
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na ukazatel úspěšnosti internetových obchodů a jeho vyhodnocování, konverzní poměr. Teoretická část přibližuje konverze jako takové, konverzní poměr, kroky obecně vedoucí k jeho zvýšení a také jeden z mnoha nástrojů, kterým lze konverzní poměr měřit. V aplikační části je analyzován konkrétní elektronický obchod prohifi.cz.
Keywords: on-line marketing; e-komerce; e-shop; konverze; konverzní poměr

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 10. 2007
Date of submission: 14. 5. 2008
Date of defense: 5. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9117/podrobnosti

Files for download

    Last update: