Quality management system in view of orientation on customer in set of international standards ISO 9000

Thesis title: Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Author: Novotná, Olga
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Plášková, Alena
Opponents: Skopal, Jaroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Keywords: dotazník; marketing; ISO; QMS; zákazník
Thesis title: Quality management system in view of orientation on customer in set of international standards ISO 9000
Author: Novotná, Olga
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Plášková, Alena
Opponents: Skopal, Jaroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Quality management system in view of orientation on customer in set of international standards ISO 9000
Author: Novotná, Olga
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Plášková, Alena
Opponents: Skopal, Jaroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 5. 2008
Date of submission: 15. 5. 2008
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9140/podrobnosti

Files for download

    Last update: