Corporate culture

Thesis title: Firemní kultura
Author: Hloušková, Barbora
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem práce je firemní kultura - jeden ze základních organizačních prvků nezbytných pro dlouhodobou prosperitu firmy. Cílem práce je podat obraz firemní kultury v rovině teoretické a praktické. Práce je rozdělena do tří částí. V první je vysvětlen pojem firemní kultura jako takový a teoretické přístupy k němu, druhá část je zaměřena na Komerční banku a jejího majoritního vlastníka Société Générale. V poslední části jsou uvedeny výsledky výzkumu.
Keywords: -
Thesis title: Corporate culture
Author: Hloušková, Barbora
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -
Thesis title: Corporate culture
Author: Hloušková, Barbora
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 5. 2008
Date of submission: 15. 5. 2008
Date of defense: 17. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9149/podrobnosti

Files for download

    Last update: