-

Thesis title: Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta
Author: Zelenková, Andrea
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Jirák, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel.
Keywords: islám; společenská pravidla; vliv kultury a tradic; prodej; marketingový mix; Egypt

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 5. 2008
Date of submission: 15. 5. 2008
Date of defense: 9. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9155/podrobnosti

Files for download

    Last update: