Setting corporate identity and analysing image of BONEGA spol. s r.o

Thesis title: Stanovení identity a analýza image firmy BONEGA spol. s r.o
Author: Hudeček, Michal
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Chalupský, Vladimír
Opponents: Pánek, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je stanovit identitu firmy BONEGA dle představ vedení a porovnat ji s vnímanou image přístrojů, značky a firmy BONEGA. Dotazování probíhalo u zákazníků a partnerů firmy, takže z něj lze vypozorovat, jak přibližně mohou vypadat reference, které o firmě její zákazníci vytváří. Závěrem práce jsou doporučení, která by firma měla následovat, chce-li svůj image posílit.
Keywords: marketing; průzkum; firma; identita; image
Thesis title: Setting corporate identity and analysing image of BONEGA spol. s r.o
Author: Hudeček, Michal
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Chalupský, Vladimír
Opponents: Pánek, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Setting corporate identity and analysing image of BONEGA spol. s r.o
Author: Hudeček, Michal
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Chalupský, Vladimír
Opponents: Pánek, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 5. 2008
Date of submission: 19. 5. 2008
Date of defense: 16. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9293/podrobnosti

Files for download

    Last update: