-

Thesis title: Strategické řízení značky
Author: Schejbalová, Lenka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá tématem značka, znalost značky, identita a hodnota značky, pozice značky, budování a řízení značky. Dále se práce věnuje strategickýmu řízení značky Nespresso, popisuje její uvedení na trh a repositioning. Práce analyzuje využitím průzkumu znalost značky Nespresso v České republice a její budoucí potenciál na českém trhu.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 5. 2008
Date of submission: 19. 5. 2008
Date of defense: 18. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9316/podrobnosti

Files for download

    Last update: