-

Thesis title: Marketingová strategie společnosti Johnson & Johnson
Author: Krčmářová, Soňa
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Staňková, Dagmar
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem mé práce je Marketingová strategie společnosti Johnson & Johnson. Ve své práci představuji hlavní rysy marketingové strategie společnosti a důkladně popisuji marketingovou strategii divize Consumer v Čechách a na Slovensku. Tuto strategii dokumentuji na případové studii uvedení na trh a podpory nového výrobku Carefree FlexiForm v roce 2002. V práci jsou zanalyzovány jednotlivé fáze vývoje výrobku od testování prvních konceptů až po tvorbu marketingové strategie. Úspěšnost strategie i samotného výrobku v dlouhodobém horizontu je následně zhodnocena.
Keywords: marketingový mix; uvedení výrobku; marketingová strategie; strategie; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 4. 2007
Date of submission: 24. 4. 2007
Date of defense: 28. 5. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5007/podrobnosti

Files for download

    Last update: