-

Thesis title: Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s
Author: Dubská, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Štefl, Vlastimil
Thesis language: Česky
Abstract:
V teoretické části práce jsou nastíněny základní charakteristiky golfu. Poté se autorka věnuje marketingu golfových služeb v rámci cestovního ruchu a jeho nejdůležitějším specifikům. Dále se zaměřuje na marketingový mix služeb cestovního ruchu a ke každému nástroji mixu uvádí praktický příklad z golfové oblasti. Také se zmiňuje o analýze tržních příležitostí a jejích nástrojích. Na konci metodologické části nastiňuje současné postavení České republiky jako golfové destinace a podrobněji rozvádí, jak u nás fungují golfové kluby ve vazbě na golfová hřiště. Teoretické poznatky a předpoklady porovnává s praxí v Sokrates Golf & Country Clubu, o.s.. V krátkosti se věnuje profilu tohoto občanského sdružení, jeho členům a zákazníkům i jeho zdrojům příjmů. Dále se zabývá marketingovým mixem golfového klubu a provádí analýzu tržních příležitostí s pomocí PEST analýzy, analýzy potenciálu Jihomoravského kraje, analýzy konkurence a v neposlední řadě i SWOT analýzy. V závěru provádí průzkum spokojenosti zákazníků Sokrates Golf & Country Clubu, o.s.. Po vyhodnocení výsledků šetření navrhuje konkrétní kroky pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 12. 2007
Date of submission: 14. 12. 2007
Date of defense: 30. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7307/podrobnosti

Files for download

    Last update: