Economic theory of advertising

Thesis title: Ekonomická teorie reklamy
Author: Kudrnová, Blanka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Šťastný, Daniel
Opponents: Chytilová, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje ekonomické teorii reklamy. Reklama je faktorem, který ovlivňuje poptávku po produktu. Na začátku práce jsou rozlišeny tři přístupy k reklamě ? informativní, pohled měnících se preferencí a komplementární přístup. Další části se zabývají vztahem mezi reklamou a spotřebitelským přebytkem, tržní strukturou a blahobytem. Poslední část je zaměřena na empirickou analýzu a její srovnání s teorií. Zkoumání dopadů reklamy jsou zaměřena na cenu a kvalitu. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na teoretické a empirické studie.
Keywords: -
Thesis title: Economic theory of advertising
Author: Kudrnová, Blanka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Šťastný, Daniel
Opponents: Chytilová, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -
Thesis title: Economic theory of advertising
Author: Kudrnová, Blanka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Šťastný, Daniel
Opponents: Chytilová, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomie a hospodářská správa/Ekonomie
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Economics
Department: Department of Economics

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 1. 2008
Date of submission: 1. 5. 2008
Date of defense: 19. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9350/podrobnosti

Files for download

    Last update: