Communications Strategy of the Company CrossCafe original s.r.o

Thesis title: Komunikační strategie společnosti CrossCafe original s.r.o
Author: Mukenšnablová, Petra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Olšanová, Květa
Opponents: Halík, Jaroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci největšího českého kavárenského řetězce CrossCafe original s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačním plánováním. V praktické části je sestavena SWOT analýza společnosti CrossCafe na základě veřejně dostupných informací, vlastního pozorování, konkurenční analýzy a výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření mezi současnými zákazníky. Následně jsou s přihlédnutím k výsledkům SWOT analýzy navrženy možná vylepšení marketingové komunikace společnosti CrossCafe.
Keywords: komunikační mix; marketingová komunikace; CrossCafe; komunikační plánování
Thesis title: Communications Strategy of the Company CrossCafe original s.r.o
Author: Mukenšnablová, Petra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Olšanová, Květa
Opponents: Halík, Jaroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to analyse the current marketing communications of the largest Czech coffee chain CrossCafe original s.r.o. The theoretical part of the thesis deals with marketing communications and communication planning. In the practical part, SWOT analysis is carried out on the basis of information accessible to the public, authors own observation, analysis of competition and the outcomes of a survey among current customers conducted in form of on-line questionnaires. Consequently, regarding the results of the SWOT analysis, possible improvements in the marketing communications of CrossCafe are suggested.
Keywords: CrossCafe; marketing communications mix; communication planning; marketing communications

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 9. 2016
Date of submission: 28. 4. 2017
Date of defense: 23. 5. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/58306/podrobnosti

Files for download

    Last update: