Marketing use of Instagram in a real estate agency

Thesis title: Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Author: Plocová, Kristýna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kubálková, Markéta
Opponents: Topolová, Ivana
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu.
Keywords: Instagram; sociální sítě; realitní kancelář; marketing
Thesis title: Marketing use of Instagram in a real estate agency
Author: Plocová, Kristýna
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kubálková, Markéta
Opponents: Topolová, Ivana
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis deals with the possibilities how real estate agencies can use the marketing potential of the Instagram social network to increase real estate sales and build customer relationships. The main aim of this work is to set general recommendations and suggestions based on evaluation of the applied marketing strategy of a particular real estate agency through Instagram.
Keywords: marketing; Instagram; social networks; real estate agency

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 5. 2016
Date of submission: 1. 6. 2017
Date of defense: 8. 6. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/57721/podrobnosti

Files for download

    Last update: