Marketing Analyse of the cultural website GoOut.cz

Thesis title: Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz
Author: Kopecký, Jakub
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Hucková, Barbara
Opponents: Prokůpek, Marek
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz se zabývá analýzou úspěšné marketingové strategie společnosti GoOut, s.r.o., která nabízí vstupenky na různé kulturní akce v Čechách a v Polsku. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou, která je věnována výzkumným metodám, a praktickou, kde jsou metody aplikovány. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat současnou marketingovou situaci na základě analýz a osobních rozhovorů se zakladateli.
Keywords: Kultura; Marketing; SWOT analýza
Thesis title: Marketing Analyse of the cultural website GoOut.cz
Author: Kopecký, Jakub
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Hucková, Barbara
Opponents: Prokůpek, Marek
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe marketing analyse of cultural website GoOut.cz. The thesis is divided into two parts. The theoretical part with initial expertise and the practical one with emphasis on the information about company, their competitors, customer analysis, SWOT analyse and Porters analyse. The thesis is based on literature and interviews with the founders of the company.
Keywords: SWOT analyse; Marketing; Culture

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Arts Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Arts management

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 2. 2016
Date of submission: 15. 5. 2017
Date of defense: 6. 6. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/56545/podrobnosti

Files for download

    Last update: