Customer`s Loyalty as a Tool of Competition of the Retail Company

Thesis title: Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
Author: Haniková, Alžběta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Turnerová, Lenka
Opponents: Khelerová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující se této firmě a programu IKEA FAMILY.
Keywords: IKEA; věrnostní programy; spokojenost; věrnost
Thesis title: Customer`s Loyalty as a Tool of Competition of the Retail Company
Author: Haniková, Alžběta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Turnerová, Lenka
Opponents: Khelerová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Customer`s Loyalty as a Tool of Competition of the Retail Company
Author: Haniková, Alžběta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Turnerová, Lenka
Opponents: Khelerová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 5. 2008
Date of submission: 22. 5. 2008
Date of defense: 11. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9457/podrobnosti

Files for download

    Last update: