Does Tuition Improve the University Education System?
Thesis title: | Zkvalitní zavedení školného systém vysokoškolského vzdělávání? |
---|---|
Author: | Tomcová, Lucie |
Thesis type: | Bakalářská práce |
Supervisor: | Vostrovská, Zdenka |
Opponents: | Kotýnková, Magdalena |
Thesis language: | Česky |
Abstract: | Tato bakalářská práce se zabývá tématem financování vysokoškolského vzdělávání v České republice. V teoretické části je charakterizován systém českého vysokého školství a následuje zhodnocení současného systému financování vysokých škol, jeho silných a slabých stránek. Analytická část řeší otázku finanční spoluúčasti studentů. Cílem této práce je poukázat na závažné problémy v systému vysokého školství a prostřednictvím analýzy možných dopadů školného dospět k závěru, zda by jeho zavedení pomohlo tyto problémy vyřešit, nebo alespoň eliminovat, a zkvalitnit systém vysokoškolského vzdělávání. |
Keywords: | - |
Thesis title: | Does Tuition Improve the University Education System? |
---|---|
Author: | Tomcová, Lucie |
Thesis type: | Bachelor thesis |
Supervisor: | Vostrovská, Zdenka |
Opponents: | Kotýnková, Magdalena |
Thesis language: | Česky |
Abstract: | |
Keywords: | - |
Thesis title: | Does Tuition Improve the University Education System? |
---|---|
Author: | Tomcová, Lucie |
Thesis type: | Bachelor thesis |
Supervisor: | Vostrovská, Zdenka |
Opponents: | Kotýnková, Magdalena |
Thesis language: | Česky |
Abstract: | |
Keywords: | - |
Information about study
Study programme: | Hospodářská politika a správa/Národní hospodářství |
---|---|
Type of study programme: | Bakalářský studijní program |
Assigned degree: | Bc. |
Institutions assigning academic degree: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Faculty: | Faculty of Economics |
Department: | Department of Economic and Social Policy |
Information on submission and defense
Date of assignment: | 23. 5. 2008 |
---|---|
Date of submission: | 23. 5. 2008 |
Date of defense: | 18. 9. 2008 |
Identifier in the InSIS system: | https://insis.vse.cz/zp/9466/podrobnosti |