-

Thesis title: Marketingové nástroje fondů kolektivního investování
Author: Petríková, Tereza
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Malý, Václav
Opponents: Chlumský, Jan;Ing.
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovými nástroji v oblasti kolektivního investování. První část práce seznamuje čtenáře s možnými variantami investičních produktů dostupných na českém finančním trhu. Podrobně se pak věnuje fondům kolektivního investování. Druhá část je věnována popisu a charakteristice marketingových nástrojů obsažených v marketingovém mixu pro fondy kolektivního investování. Cílem práce je seznámit čtenáře s marketingovými praktiky investičních společností, jejichž snahou je přiblížit fondy veřejnosti a získat co nejširší segment investorů.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 5. 2008
Date of submission: 26. 5. 2008
Date of defense: 16. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9526/podrobnosti

Files for download

    Last update: