Marketing communication of Mixiew.com

Thesis title: Marketingová komunikace projektu Mixiew
Author: Lískovec, Lukáš
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Tkáč, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářské práce se na základě provedených analýz zaměřuje na vyhodnocení dosavadní marketingové komunikace projektu Mixiew.com a jejím cílem je navrhnout doporučení pro další orientaci komunikačních aktivit. Obsahem práce je nejprve zaměření se na teoretické základy marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Tyto informace budou následně aplikovány k analýze dosavadních komunikačních aktivit projektu Mixiew.com za rok 2016 a 2017. Následně z této analýzy budou navrhnuta doporučení pro zefektivnění komunikační strategie, která bude správně komunikovat produkt projektu Mixiew.com vůči relevantnímu publiku.
Keywords: Mixiew.com; komunikační mix; komunikační strategie; komunikační audit; komunikace ve sportovním odvětví
Thesis title: Marketing communication of Mixiew.com
Author: Lískovec, Lukáš
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Tkáč, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of the current marketing communication of Mixiew.com based on analyses and aims to propose recommendations for further orientation of communication activities. The content of the thesis is first to focus on the theoretical basis of marketing communication using professional literature. This information is then applied to the analysis of Mixiew.com's current communications activities for 2016 and 2017. Subsequently, this analysis will propose recommendations for streamlining a communication strategy that will properly communicate Mixiew.com's product to the relevant audience.
Keywords: communication mix; Communication in the sports sector; communication strategy; communication audit; Mixiew.com

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 12. 2016
Date of submission: 5. 5. 2017
Date of defense: 6. 6. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/60807/podrobnosti

Files for download

    Last update: