Business and Advertizing on Internet and Its Use in Public Sector

Thesis title: PODNIKÁNÍ A REKLAMA NA INTERNETU A JEJICH VYUŽITÍ VE VEŘEJNÉM SEKTORU
Author: Syrovátková, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sieklík, Tomáš
Opponents: Grochál, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
V práci se zabývám problematikou podnikání a reklamy na internetu. Teoretická část popisuje podmínky pro vznik a založení firmy, elektronické podnikání (e-shopy), metody internetové reklamy nebo využití programu Start, který je dotovaný z fondů Evropské Unie. V praktické části nastíním výhody a nevýhody této formy podnikání a reklamy a zejména se věnuji využití ve veřejném sektoru. Cílem práce je zejména zjištění situace v oblasti internetového podnikání a reklamy ve veřejném sektoru a navržení doporučení ke zkvalitnění jeho služeb a vztahů k občanům.
Keywords: e-shop; podnikání na internetu; reklama na internetu; e-government; Veřejná správa
Thesis title: Business and Advertizing on Internet and Its Use in Public Sector
Author: Syrovátková, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sieklík, Tomáš
Opponents: Grochál, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Business and Advertizing on Internet and Its Use in Public Sector
Author: Syrovátková, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sieklík, Tomáš
Opponents: Grochál, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomie a hospodářská správa/Veřejná správa a regionální rozvoj
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Economics
Department: Department of Regional Studies

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 5. 2008
Date of submission: 27. 5. 2008
Date of defense: 16. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9554/podrobnosti

Files for download

    Last update: