Building a brand

Thesis title: Budování značky
Author: Skopalová, Lenka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Drozen, František
Opponents: Zatočil, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
V této práci je pojednáno o problematice obchodních značek a o jejich významu, dále je rozpracován positioning značky a prvky značky, které lze použít k jejímu odlišení v konkurenčním prostředí. V podkapitole marketingová komunikace jsou popsány prostředky, které obchodí firmy využívají k budování a udržováni vztahů se spotřebiteli a k prezentaci svých značek. V teoretické části dále následují strategie pro budování obchodní značky a také jsou zmíněny způsoby pro řízení značky v průběhu času a metody a význam oceňování obchodní značky. V praktické části je představena společnost T-Mobile Czech Republic a.s., její strategie značky a nástroje její marketingové komunikace.
Keywords: -
Thesis title: Building a brand
Author: Skopalová, Lenka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Drozen, František
Opponents: Zatočil, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -
Thesis title: Building a brand
Author: Skopalová, Lenka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Drozen, František
Opponents: Zatočil, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 5. 2008
Date of submission: 28. 5. 2008
Date of defense: 12. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9558/podrobnosti

Files for download

    Last update: